25.4.09

I MISS MY BLOGGIE

posted by Elena ♥ at 25.4.09
Hi! Skarang 5:05 and aku baru lepas mandi + baru balek dr kem muhibah.
Seriously, FUN!!! Tapi ada sesuatu yg aku paleng geram =.="
Aku pegi Kem semalam, bawak 2 beg...
Hari ini membawa pulang bonus =.=" 3 beg!
Tuala plak asyek tertukar @_@ Peneng! Tak tau mana satu aku punyer.
Pastu nak g tandas...Masya Allah~~~ Teramat indah pabila mataku memandang barisan yg amat panjang itu >_>
Anyways...I MISS INTERNET 100%!!!
T_T But...x de computer pown x pe xD
Hehe...I miss you oso mahhhh~~~
So....you miss me ah?
xD xD xD LMAO!!!
Just kidding!!! Since I didn't wrote in my blog for 22 hours...
I'm gonna lecture around =)) Just Kidding =P
Just wanna talk bout' kem muhibah this two days =D

---------
Friday
---------

2:30 - comes to school
3:00 - mendaftarkan diri
3:30 - lepak di tepi padang sambil makan ice-cream Aunty Maz.

P/S - Kitorang dpt ice cream tu sbb kitorang jerit "Aunty Maz!!! Nak Ice-cream!!!" dari padang.....


4:00 - Bina khemah
4:30 - Solat Asar
5:00 - Mandi
7:05 - Solat Maghrib
8:00 - Makan malam
+ Sedap!!! Rugi x makan =P
8:30 - Solat Isya'
9:00 - Persembahan!!!
+Diadakan di dewan
+Kumpulan aku nyanyi lagu Gemuruh. Memandangkan banyak tahu lagu ni, diorang nyanyi gak.
+ Suara aku ter-maintain.
+Persembahan shuffle best! (Hafizi & Fadhli rocks!)
+I'm proud of our stupid performance!
+Most of the students know this song so...they sing a long!!! =D

11:00 - Supper time!!! Have Milo...good for you, Arifah
11:15 - Back in tent

Kitorang kemas khemah and everything..then...
Pizza time!!! ____ bought 3 medium sized pizza.
We thought we couldn't finish it, so we gave 1 to Marshiela's group.
Aku sempat remind Marshiela "Jangan lupa kasik Arifah" =))
Oh yeah! My group :-
-Nur Elena
-Nursyafiqah
-Mazarina
-Nur Tasnim
-Syasya
-Nursyafiqah Faqihah

I love bullying Faqihah =)

Oh well...at 12, we had to close lights and sleep.
We did...tapi yg lain maseh main kat luar!
So...kitorang (aku, maza, syafiqah, tasnim) buat buat baring je lah
Syasya ngan Faqihah dah tido o_o
"How can they sleep like that? So hot and so uncomfortable"
We were all asking that =.="
Tapi...yg bagos nyerrrr kitorang ber-gosip + ber-cerita hantuuuu =P
Then 1:15 kitorang tido!!!
Tapi...kol 3:15, aku ngan Maza terbangon...diikuti oleh Syafiqah.
Kol 4:00, tido semula...Sebelom tu kitorang nk g mandi...tp x jadik~ terlampau malas
Kol 5:30, cikgu bangonkan kitorang...tp AKU X DENGAR POWN!!!
Tapi sebab Maza bergerak, aku pown merasai pergerakan sleeping bag yg digerak oleh Maza andddd aku bangon!!! =.="
Berebut-rebut!!! Panjang gilerh barisan diorang utk beratur masok tandas...
Ada yg terpaksa mandi 2 org satu tandas...
Antaranya... _____ =))
Pastu yadda3...kitorang solat, senamrobik, makan, minum Milo, balik khemah and bakar sosej. Aku tergolong dlm top 10 sbb alku punya sosej dibakar ngan bagus!!! Sedappppp and at last!!! Ala Komando!!!
Yay~~~ Best siottttt...
Muddy and Wet~ Aku suka masok kolam kopi =P Bau kopi tu sedap =))
Takde lah!!! First skali je sedap...2nd time...x sedap sbb...mud in there =.="
2nd time masok kolam tu, kaki aku tersekat kat meja =.="""
Anyways, pastu dengar FRU berceramah...
Best gak ahhh~~ tapi x faham sangat apa diorang ckp sbb...X FAHAM~~~
Then BOMBA!!! YAY!!!
Berceramah and spray guna benda merah tu =.="
Best siot...aku duduk kat tengah, asap tu ditiop angin dan kene tempat aku ngah duduk =)
Tapi...lari, tahan nafas, tutup mata arh! sbb kene asap tu x bagos! lagipown, kalau masok hidong, tokleh nafas buat seketika...
Pastu MANDI DENGAN AIR BOMBA!!!
WOOHOO!!!
Aku dok tengah agi...
Menggggg-gggg--gggggiiii-gggilllll
Sejok sangat! Tapi best!!! Basah kuyop!
Then mandi, makan, solat
Tak best bilerh kitorang kene roboh khemah balek :(
Bye tent! Lepas kemas2, g dewan!
Yahooooooo!!! Goooogle!!! =))
Ada pertandingan kreativiti....
My group won! Yay~~~ The first place =D
Nanti ari isnin bahagikan makanan dlm hamper =)
Lepas tu...balek :(
Bye to kem... :(
Tapi tak apa!!! In 2 weeks time, cikgu kata ada Kem Insaniah!!!
From now on, aku nk masok sume kem and aktiviti aktiviti dianjurkan oleh skolah!
=)) Kecuali yg masok dlm hutan lah. Hutan...blom bersedia lagi =D
Che' gu ckp tahun dpn nk buat Kem Muhibah lagi lama - 2 days 2 nights

Yay!!! And eventhough I'll be in SMK...but teacher said..
WE CAN STILL JOIN!!! YIPPIE!!!
Faqihah...you better take borang for me next year >_>

K larh~~~ Bye!!!

0 comments. on "I MISS MY BLOGGIE"

Post a Comment