23.4.09

Miss C - The Reminder

posted by Elena ♥ at 23.4.09
Miss C ialah tak lain tak bukan...Miss Chicken!!!
Zureen lah orangnye =.=" Dia cakap pasal kasot dlm blog dia!
Haiyoo!!! Macam mana aku bleyh terlupa?
Thanks to the reminder! Yang peleknya...kenapa post dia x de ayam kali ni?

Humph! Takpelah! Biar aku jangkit penyakit ayam dia sebentar =))
Anyways...masa skolah tadi, aku pown tetukar kasut...mcm Zureen lepas habes agama!
Tapi aku punya tetuka seblah je... =D Puas cari satu surau dengan berkaki AYAM!
Naseb baik dowh aku bukan darjah empat lagi! Kalau x aku dah nanges dah =.="
Puas mencari, x jumpe jumpe kasot aku lagi seblah. Hentam ah! Aku pakai je kasot yg ada kat penjuru surau tu. Tak tahu sape punye! Zureen plak pakai kasot yg sama pattern, sama brand, sama everything dengan kasot dia, tapi cume saiz jer lain - saiz 7
Haih~~~ Kasot yg aku pakai tu ada benjol kat bawah! Huaahhh~~~ Tak selesa!!!
Tepaksa jolah! Aku, Arifah ngan Zureen jalan menuju ke tangga. Zureen jalan lambat sebab kasot terlampau longgar!!! Naik tangga...Zureen asyek terjatoh...kesian dia.
Tokleh pakai langsong kasot tu... =P And then, adalah aku ter-sepak kaki dia...menyebabkan dia hamper terjatoh...ehehehe...jangan marah! angry jeee
Naek klas...aku bitau ah Syafiqah. Syafiqah bitau Maza.
Aku ngan Fiqah pown...

Me & Syafiqah : Siapa ada tertukar kasot??!!!
Me : Siapa ada tertukar kasot ngan aku???!!! T_T
Imran : Aku! Aku! Ni kasot ko ke?
Elena : Mana aku tahu...!!! Kasik arh~

Zureen : Weyh! Imran!!! Yang tu kasot aku kowt.
Imran : Ko punya saiz apa?
Zureen : Ko punya apa?
Imran : 5-7 kowt! Kasik ah aku

-bertukar SATU kasot-

Imran : Weyh ni kasot aku ah! Patot ah rasa ketat semacam je tadi.
Zureen : =.=" Besar gilerh kaki ko

-bertukar lagi satu kasot-

Imran : Ah~~~ Sedap siket
Zureen : Selesa pown

Hati aku :-

- Kenapa td x tuka dua dua kasot je tadi?
- Diorang dah jumpa kasot...aku blom lagi!!! Huahhh~~~ T_T

Sedeyh =( Sob...
Pastu aku ajak Zureen check klas 6U kat bengkel.
Aku suroh Losyen (Roshand) panggel Arissa ngan Shasha sebab saiz kaki diorang hampe same jer ngan aku.
Tapi tengok2, Shasha pakai kasut lain...so confirm bukan dia punyeh!
Aku tanya Arissa!!!

Me : Arisa, ko ada tetuka kasot x?
Arissa : Ah! Ha ah!!!
Me : Ahhhhh~~~ Akhirnya jumpe! Aku tetuka ngan ko lah!!

-tuka kasot-

Arissa : Yay!
Me : Weyh! Thanks ahhhh~~~ Lega sikit memakai kasot sendiri

-tears of joy-

Hadoiiiiii...Kesimpulan...

1. Jangan letak kasot kat tempat laki. Kesimpulan nih untuk ZUREEN!
2. Bila kuar tros cepat ambik kasot seblom org mistaken dan ambik kasot kitorang!
3. Tengok kasot dahulu seblom memakainya. Confirmkan bahawa yg tu benar2 kasot kitorang!!!
4. AKU SAYANG KASOT AKU!!!

Hahahaha!!! Pok pok pok!!! Ayam Ayam Ayam!!!

------------------

Ok! Tadi citerh pasal KASOT! Skarang pasal aku =D Aku ngah minom Lemonade.

Berita sedeyh! Lychee aku dah habes =( Tak tahu bile nak beli lagi!!! Sepanjang 1 hari aku x minom Lychee. Sepanjang 2 1/2 minggu aku x minom Ribena anddddd....Lemonade aku x habes2 =.=" Aku letak sikit jerh kowt =P Ntah! =))
Tapi...gud news balek selepas Lemonade aku habes...Aku udah beli Ribena - Woohoo!
Lepas habes Ribena, ada Lychee, lepas habes lychee, ada ribena! Best gilerh =)) X kebosanan lah macam ni. Mak aku... "Ais, ais, ais! Nanti demam kang baru tahu"
Ehehehe...aku minom gak...kalau reti buat cendol...SETIAP HARI MINOM!!!
Tapi ada ah gak aku "haaaaa chum!!!"... =P Ok...back to topic

Baru balek dari Mydin. Beli 2 baju lengan panjang. Mak x kasik beli 2 lagi sebab kat rumah ada tapi aku je malas nk pakai. Pastu, beli kopok untuk malam esok. Yum yum!
Pastu beli gulerh! (I need braces! Like Ryan Higa used to have them...)
Haha! Just kidding! Ingat braces tu murah ke? Kalau 1 sen bleyh ah gak =.="
Macam mana Aishah AF7 buat gigi dia cantik dlm masa satu hari ah? Dentist mana dia jumpe?
Oh well...apa lagi ah nk ckp?
Ntah! Dh lupa... Hehe...so...
BYE!!!

0 comments. on "Miss C - The Reminder"

Post a Comment