16.4.09

GBS dan rakan2 kini kembali!

posted by Elena ♥ at 16.4.09
Yeap! GBS kini kembali!
Maksod aku bukan GBS dlm Astro Ceria tuh!
Tapi, GBS version mak-mak turh xD

=D Aku g rumah Athirah tadi...ada jamuan ringan saja-saja utk mak-mak xD
Aku makan, makan, makan, di samping buat homework ngan main basikal!
Aku berjaya menghabiskan Bahagian C, BM aku! Tapi ku rasa mcm ada homework yg lain! Humph, pe ek?

Anyways! Aku main basikal ngan Haziq tadi! Adik kepada Dannil Adzha yg berusia 12 tahun.
Dia naik basikal kakak dia dowh! Tinggi gilerh~
-Jangan pandang rendah kat org lain! T_T
Aku naik basikal tu pown nk terjatuh-jatuh!
Dah lama x main basikal dowh~~~
Basikal aku hilang! X tau mana. Mungkin dlm stor kot! Kalau dlm stor pown mesti x de angin..

Haihhh~~~Jap! Aku tanya mak aku!
------

Mak aku ckp, dh kasik org dh sbb basikal tu terlalu pendek utk aku!
Basikal tu sbnrnya hadiah hari jadi dr ayah aku bila aku darjah 2/3
Aku kene blaja sendiri dowh! T_T Perkara yg memeritkan.
Aku nk roundabout tu pown nk jatoh mcm org gilerrr terguling guling.
Naseb baik ayh aku ada jaga kat tepi! Kalau x, dh jatuh dh!
Walaubagaimanapun, aku ttp jatuh sebanyak 3/4 kali!
Ah! Biar ah basikal aku ikot owner yg lain =D
Drpd dia tokleh dimain oleh aku, baek kasik org =.="

Anways! Td aku main ngan si Aus gak! Nama panjang dia Firdaus.
Firdaus ni dikirakan adik angkat Athirah lah sbb mak dia sebagai babysitter =P
Aku sukeeeee
Main ngan dia best! Mcm biasa, sume baby yg jumpa aku, mesti tarek rambut dulu T_T
Saket tau tak! Kalau x tarek rambut, dia tersengeh-sengeh pastu adalah muslihat bengap dia tu =.="
Makan banyak!!! Bubur, semangkuk besar dpt habiskan dlm masa 10-20 minit!
Aku g angkat dia, dia pndg jeeee
Pastu, bila dia disuap makan, dia pndg aku jeeee
Chumeelll~~!!! Mata dia dh lah besar!!! =D

Mak Athirah : Firdaus gatal ye? Pandang ank dara org jeee!

LMAO!!! xD !!! LOL!!! =D !!!
=.="!!!

Haha~~~
Anyways! Zureen ckp wane blog aku menggelikan!
Sabar je lahhh yeee smpai aku dpt meng-fix-kan blog layout aku nih!
K lah~ Bye!!!

0 comments. on "GBS dan rakan2 kini kembali!"

Post a Comment